Hejsan

Det där varje dag går inte så bra,men ni får va glada att ni får se inlägg då och då;) Skolan har ju börjat nu och usch säger jag bara! Jag som sa att jag skulle börja sköta mig på svenska nu men funkade det, nae:P Johan skulle tydligen hitta ett problem till lösning, får se om han lyckas, haha. Vad ska man mer säga? Jo, jag söker ju en som kan fixa lite med min blogg, någon frivillig? Och i helgen är man fullbokad skulle jag tro, hoppas det blir Skänninge på fredag då jag saknar mina vänner där väldigt mycket! Lördag är det krätskiva och sedan söndag blir det slö dag:P Det ser även ut så att jag nog måste lägga av med innebandyn då mina knän inte vill som jag, ska testa en tejpning i morgon och hjälper det fortsätter jag nog, håll tummarna;) Mycket tjat för min del men nu ska jag sätta mig och jobba med denna förbannade fotosyntes:( Och så ska jag även hinna med duschen också, annars tar vi det i morgon

Jag i dag var det ju först skolan som gällde och det vart ju lite jobbigt vid lunch då mina vänner försöker lista ut vem personen jag gillar och menar på min blogg. Dem är ju helt ute och cyklar, haha. Men dem kan ju försöka få det ur mig men jag kommer ju inte säga vem,så ingen idé att ni håller på! Efter skolan käkade jag en macka först och sen upp till dagis och busa med Barnen:) Det är ju så kul med barn och det är ännu roligare när dem tycker om att jag kommer dit:D Fick ju så fina ord av en tjej på 2 år i fredags, hon sa massvis med gånger till mig, Jag tycker om dig och massa pussar och kramar på det:D Då blir man så lycklig och glad inombords:D Kankse skriver senare får se

Vad långt inlägg, men så kan det ju bli;)



Saknar Rebecca något grymt!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0