Viktnedgång

Från och med i morgon börjar mitt nya liv!
Jag ska sluta med läsk, godis, snacks, kakor, färdig mat, glass och oboy!
Börja äta mer grönt, röra sig mera osv..
Mitt mål är 20 kilo det kan bli svårt när man är så ung men jag kan alltid försöka!
Frukosten kommer se ut att bli Gröt eller frukt varje morgon
En frukt vid 10 tiden
Lunchen blir grön, lite av det andra+knäcke
En Frukt vid 15 tiden
Middag blir bara grönt+knäcke
Ingen mat efter 20 tiden..

Plus träning 2 timmar per dag ungefär..
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Träningstips hittade jag oss Wictoria som jag ska försöka full följa varje dag!
När jag gått ner till jag känner mig nöjd och visa korten på bloggen så kommer för och efter bilder..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0