Dagen

I dag har det inte hänt så mycket, va uppe hos mamma på dagis en sväng:) Verkligen undebart,det är nog ett jobb som passar mig! Sen tog jag mig en tur till Rönnvägen och spenderade kvällen där:D Just nu sitter jag och pratar med Becca hur det blir i veckan, ska åka till henne men jag måste bara hitta en dag eftersom det är så mycket denna veckan annars får vi flytta fram det! Men nu ska jag titta i genom lite bloggar, bdb och chatta lite på msn och så! Men Godnatt gott folk:D Har också fått så fina kommentarer om min blogg, och det gillar vi!:)

Kommentarer
Postat av: Linda Olsson

Haha! Jaa, väldigt skönt! =)

Vem är din syster då? =)

2009-07-07 @ 00:43:02
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/
Postat av: Linda Olsson

Sv: Jag förstår det! ;)

Hur gammal är din syrra då? Jag vet säkert vem det är om jag ser henne. =)

2009-07-07 @ 11:40:51
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0