Fullt upp

I går han jag inte med något mer inlägg pga kalas, vi va i gränna och jag var trött;)

I går kom ju pappa's sida fick pengar, strumpor, blommor, parmfym, örhängen,bok och en burk:) Tack:D
Efter kalaset åkte vi till gränna:D Där jag va med Frida, Jennie, Majken, Julia, Jesper och Tobban:) Vi spela minigolf och vi badade:) Det tog typ 2 timmar och spela eftersom det jävla regnet kom! Men jag vill bara tacka för kvällen jag hade skit kul och det var roligt att träffa nytt folk:D

I dag så gick jag upp vid 10 och solen var framme:D Vi åkte och bada men solen gick ju i moln sen:(
I kväll vet jag inte vad som händer men det märker vi;)

Bilder från i går kommer sen för nu dampar det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0