Varför?

Jag måste bara börja och få ut mina tankar,Varför blir aldrig drömmar sanna? Jag orkar inte med det mer!...
Jag vill bara tacka Becca som har tif och lyssna på mitt prat! Älskar dig vännen<3



Hej, i dag har man ju heller inte hunnit bloggat har vart allmänt slö om jag får säga så tankar har gått omkring i huvudet, usch för det! Men det ska lösas...! I dag gick jag uppvid 12 och har bara legat i sängen vart trött och tänkt! Men i morgon drar vi till Skara Sommarland över dan och Frida hänger med:D Men nu är det kanske bäst och lägga sig i sängen igen eftersom jag ska upp halv sju.. Hoppas jag hinner med inlägg i morgon men det är sånt som märks;)

Kommentarer
Postat av: bäckman

vore drömmen sann vore det ingee man kan drömma längre...

2009-07-15 @ 11:03:21
URL: http://rebeccamiichaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0